Categories Felgi - dylematy

Jak wyważać koła? – felgi aluminiowe Warszawa

Podstawą wyważenia jest wysokiej klasy wyważarka i doświadczony operator. Jeżeli te warunki zostały spełnione, jest bardzo duża szansa, że koła zostaną wyważone prawidłowo. W przypadku felg o dużej średnicy, montowanych w autach o wysokiej mocy, sprawa nieco się komplikuje. Nawet najmniejsze wady felg lub opon będą natychmiast odczuwalne, jeżeli podczas wyważenia nie zostaną one wychwycone i odpowiednio skorygowane, np. po przez odpowiednie ułożenie opony na feldze.

Tutaj pojawia się możliwość przeprowadzenia wyważenia z funkcją testu drogowego. Jest to rozwiązanie stosowane od nie tak dawna – maszynę tego typu opatentowali Amerykanie. Wtedy to koła są sprawdzane pod kątem bicia promieniowego, które uwidacznia się tylko wtedy, gdy na oponę z felgą zadziałamy z odpowiednią siłą nacisku. Robi to specjalna rolka. Tylko test drogowy gwarantuje optymalne wyważenie kół – na pewno zaoszczędzi nam to czasu, jeżeli chodzi o nasze powroty na poprawkę w ramach reklamacji, co zdarza się dość często podczas wyważenia na zwykłej wyważarce.

Również jeżeli mamy do czynienia z ciągłymi wibracjami na kierownicy, pomimo że koła były już sprawdzane i wyważane kilka razy i mogłoby się wydawać, że usługa została wykonana poprawnie, warto skorzystać z testu drogowego. Być może opona lub felga jest wadliwa i warto zareklamować je na gwarancji? Wyniki testu drogowego wykonywanego na maszynie o nazwie Hunter Road Force są podstawą do skutecznej reklamacji opon. Z tego samego sprzętu korzystają producenci opon. Dlatego też jeżeli macie Państwo taką możliwość, warto skorzystać z wyważenie kół z testem drogowym Warszawa, gdyż nie każdy serwis wymiana opon Warszawa Białołęka potrafi sobie poradzić z trudnymi do wychwycenia wadami opon i felg.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *